26 Ocak 2008 Cumartesi

reductil hakkında!

az önce diyet kardeşliği forumunda gezerken, reductil kullanmayı düşünen kardeşlerimi gördüm ve tamamen beyin merkezini etkilediği için korkunç tehlikeler içeren bu hap hakkında yazdıklarımı buraya da koymak istedim.

http://www.diyetkardesligi.com/viewtopic.php?t=686





selamlar,

reductil hakkinda bilgi vermek istiyorum. 52 yasindayim. bu hapin cok zararini gordum. eger zarari oldugunu bilseydim asla kullanmazdim. hem kalbime zarari oldu hem de butun hormon duzenimi altust etti.

yillardir zayiflamak icin mucadele eden biriyim. denemedigim metod ve kullanmadigim hap kalmadi. en sonunda bir arkadasimin tavsiyesi uzerine bir kac sene once reductil ile tanistim. ilk baslarda harika birseydi. onume ziyafet sofrasi konsa etkilenmiyordum.. sadece rejim listemdeki rejimleri cok kolay uyguluyor ve kilo veriyordum.

uzerime zamanla nedenini cozemedigim bir agresiflik geldi.. devamlı kalp carpintisi cekmeye basladim. icerigini okudugumda metabolizmayi hizlandirdigi yazdigi icin bunu normal zannettim. istedigim kiloya ulastigim anda hap almayi kesiyordum. ama kestigim anda verdigim kilolarin neredeyse iki mislini cok kisa surede geri aliyordum.

sonunda bagimlilik yapmiyor dense de, hapa bagimli hale gelmistim. nabzim korkunc yuksek atmaya basladi. bu artik benim yasam duzenimi de zorlamaya baslamisti. detayli bir kalp check upindan gectigimde, ne yazik ki artik kalp hastasiydim. nabzim uykuda bile 93 atiyordu. simdi her gun nabiz dusurucu kalp hapi kullaniyorum. yillar sonda amerikada bunun kalp kaslarini bozdugunu ve intihara sebebiyet verecek kadar sinirlilik yaptigini okudugumda artik cok gecti. yillardir reductil ile formda kalmanin bedelini cok agir odedim.

simdi 20 kilo fazlaligim var ama canim herseyden önemli. anladım ki bir insan boğazına hükmetmedikçe, dışarıdan gelen tüm şeylerin hepsi aldatmaca ve boş. şimdi sağlıklı beslenerek zayıflamaya çalışıyorum.

TAVSİYEM REDUCTIL'DEN KAÇIN! ÇÜNKÜ SON PİŞMANLIK FAYDA ETMİYOR!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yaw anne reductil degil de, benim karnım acıktı acayip.

çii börek yapsana bi iki tane :P:P:P